6 Лют 2023 Доброго дня! Перед початком тесту Ви маєте обов’язково вказати: ПІБ, навчальну групу та адресу електронної пошти. Є лише одна спроба на проходження тестування. Тривалість тесту складає 30 хвилин, у випадку якщо ви не встигнете відповісти на всі запитання, відповіді будуть відправлені автоматично. Відлік часу починається з моменту включення першого запитання. Залишок часу відображений в нижньому правому куті екрану. Кількість питань - 30, цінність вірної відповіді - 0.4 бала. Вірна відповідь лише одна. Результат тестування буде відображений відразу після його проходження. Прізвище та ім'я Група Адреса електронної пошти (email) Тріщини в колісних парах ремонтують: Гільзуванням Тавруванням бандажів Металізацією Заварюванням Таврування колісних пар – це: Вказання дати і номера ремонтного пункту на осі та на ободі диску Операція яка полягає в зніманні шару металу з бандажа Процес заварювання тріщин з послідуючою шліфовкою бандажів Шийки осі колісної пари необхідні: Для з’єднання колісної пари і рами візка за допомогою буксових вузлів Для з’єднання колісної пари і рами візка за допомогою траверси Для з’єднання колісної пари і рами за допомогою стопорного кільця Випрямлення і загартовування пружин виконують нагріванням до температури: 440-460°С 150-175℃ 880-920°С Тріщини в колісних парах визначають: Ультразвуковою дефектоскопією Всі відповіді вірні Обстукуванням молотком Металізація полягає в: Нанесенні розплавленого металу на зношені частини колісної пари Зніманні шару металу з поверхні колісної пари, з послідуючою шліфовкою гребнів та бандажів Жодної вірної відповіді Лабіринтне кільце запобігає: Витіканню мастила і попаданню бруду в буксу Позавчасному витіку мастила з роликових підшипників Розкриванню буксового вузла на шляху прямування Стопорне кільце колісної пари служить: Всі відповіді вірні Для фіксації бандажа на колісному центрі Для запобігання прокручування бандажа Прилад для вимірювання роликів підшипників називається: Мегаомметр Шаблон Мікрометр Всі відповіді вірні Якого типу автозчепний пристрій СА-3: Жорсткого типу Нежорсткого типу Змішаного типу, тобто воно допускає взаємні вертикальні переміщення автозчеплень при русі поїзда Основною несправністю буксового вузла є його перегрівання внаслідок: Зламу повідка букси Зламу корпуса букси Зламу сепаратора підшипника Під час ремонту застарілі латунні сепаратори можуть замінювати на: Поліамідні Полісвинцеві Полівінілові Час вийшов! Час вийшов